Fello
Administrator
![Administrator Administrator](http://fellocenterbannery.webpark.pl/7.gif)
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 5:17, 06 Sie 2005 Temat postu: Regulamin forum |
|
|
Regulamin Forum Kristanna Loken
I. Podstawowe pojęcia
1. Gość - osoba niezarejestrowana na forum. Nie posiada żadnych uprawnień (np. nie może przeglądać tematów, korzystać z wyszukiwarki).
2. Użytkownik - osoba zarejestrowana na forum. Może zakładać nowe wątki, odpowiadać w istniejących, głosować w ankietach i zakładać własne, edytować (zmieniać) swoje posty.
3. Moderator - osoba odpowiedzialna za utrzymanie porządku na forum. Moderator pilnuje, aby wszystko było zgodne z regulaminem.
4. Administrator - osoba zarządzająca forum - robi wszystko, co chce i jak chce
5. Awatar - obrazek wyświetlany pod nickiem użytkownika. Ustawia się go w profilu, wybierając z galerii lub wysyłając własny obrazek, zgodny z wymaganiami technicznymi określonymi w profilu. Awatar jest jednym z elementów ułatwiających identyfikację użytkownika forum, dlatego warto wybrać taki, który nie będzie mylił się z innymi awatarami. Nie wolno kopiować awatarów uczestników forum (nie dotyczy to awatarów dostępnych w galerii) - chyba że posiadacz danego awatara wyrazi na to zgodę. Ze względu na ograniczenia reklamowe w awatarach nie wolno umieszczać żadnych adresów internetowych. Niedozwolone są również napisy imitujące rangi forumowe.
6. Nick - unikalna nazwa użytkownika identyfikująca go na forum. Nie może być dwóch identycznych nicków.
7. Podpis - tekst wyświetlany pod każdym postem, który każdy użytkownik może zdefiniować w swoim profilu. Podpis nie może być wizualnie męczący dla innych użytkowników (czy wielki, jaskrawy, wulgarny itp.) - w takim wypadku będzie natychmiast kasowany.
8. Profil - zbiór danych i indywidualnych ustawień forum danego uczestnika. W profilu użytkownik może m.in. wybrać jeden z dostępnych tematów kolorystycznych forum, przygotować/zmienić swój podpis. Część informacji o uczestniku jest dostępna innym osobom korzystającym z forum (np. liczba postów, adres prywatnej strony www).
9. Temat - nazwa (temat) rozpoczętej dyskusji (wątku).
10. Post - każda pojedyncza wypowiedź w wybranym temacie.
11. Ban - czyli zablokowanie dostępu do serwisu danemu użytkownikowi. Ban może być przyznany na użytkownika lub jego IP, na pewien okres lub dożywotnio. Ban przyznawany jest za ewidentne lub notoryczne łamanie regulaminu.
12. PW (Prywatna Wiadomość) - wewnętrzna korenspondencja forum. Korzystając z ikony umieszczonej w każdym poście dowolnego użytkownika forum, można wysłać do niego prywatną wiadomość, niepublikowaną na forum.
II. Podstawowe zasady
1. Jeden użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum.
2. Sprawy prywatne załatwiamy poprzez PW a nie opisując je na publicznym forum.
3. Wszelkie sprawy techniczne, awarie zgłaszamy do administratora forum poprzez PW.
4. Pisząć post staraj się zawsze trzymać danego tematu. W przeciwnym wypadku twój post może zostać przesunięty do odpowiedniego forum, lub całkowicie usunięty.
III. Pisanie postów
1. Pisz w odpowiednim forum, a nie gdzie popadnie.
2. Przed napisanie czegoś zawsze sprawdź za pomocą wyszukiwarki czy dany wątek nie był poruszany w przeszłości. Wypowiedzi nie powinny być jedno lub dwu wyrazowe, tylko przedstawiać jakąs tresć, poglad lub opinię.
3. Nie pisz postów jeden pod drugim - edytuj poprzedni.
4. Bądź precyzyjny - zadawaj krótkie a konkretne pytania.
5. Nie pisz DUŻĄ CZCIONKĄ - to powoduje że forum staje się nieczytelne.
6. Linki lub inny kod html umieszczaj pomiędzy znacznikami code.
IV. Na Forum zabrania się:
1. Umieszczania treści obraźliwych w stosunku do innych użytkowników forum, osób publicznych itp.
2. Używania treści wulgarnych (niewyszukane słownictwo, pornografia, przemoc i treści drastyczne).
V. Postanowienia końcowe
Regulamin powinien być respektowany przez każdego użytkownika forum. Użytkownicy nie przestrzegający regulaminu będą karani poprzez upomnienie, ostrzeżenie (5 ostrzeżeń = ban) a także w rażących przypadkach naruszenia regulaminu użytkownik zostanie natychmiast wydalony z forum.
Administratorzy i moderatorzy maja prawo do skasowania, przeniesienia, edycji tematu lub postu, który narusza regulamin i nie muszą tłumaczyć się nikomu ze swoich poczynań.
Post został pochwalony 0 razy
|
|